Uvjeti kupnje

Ovim Uvjetima kupnje utvrđuje se postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i reklamacija proizvoda ponuđenih na ovim stranicama.

 

 

NARUČIVANJE

Naručivanje proizvoda u internetskoj trgovini Naturella moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.

Prodavatelj i Isporučitelj proizvoda je trgovačko društvo Naturella j.d.o.o.

 

Kupac je posjetitelj internetske trgovine Naturella koji odabere barem jedan proizvod, stavi ga u košaricu, popuni sve potrebne podatke za isporuku i pošalje narudžbu, a zatim uplati iznos po Ponudi koju je od nas dobio e-poštom.

Kupci mogu postati sve punoljetne osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj ili izvan nje, a koje prihvaćaju naše uvjete poslovanja, što potvrđuju narudžbom proizvoda u internetskoj trgovini Naturella.

 

Odgovornost za točnost i potpunost unesenih osobnih podataka prilikom naručivanja proizvoda, snosi Kupac.

Proizvod se smatra naručenom u trenutku kada Kupac na naš IBAN račun uplati iznos naznačen u dobivenoj Ponudi.

Putem internetske trgovine Naturella, kupcu je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.

Sve cijene proizvoda izražene su u eurima (EUR), s uračunatim PDV-om.

 

 

POTVRDA NARUDŽBE

Obavijest o potvrdi narudžbe s Ponudom za plaćanje naručenih proizvoda, Kupac će primiti e-poštom nakon obavljene narudžbe u kojoj je dao sve potrebne informacije.

 

 

PLAĆANJE

Vrijednost naručenih proizvoda s troškovima dostave Kupac će Prodavatelju uplatiti na njegov IBAN račun u roku naznačenom u Ponudi.

Ukoliko Kupac Prodavatelju ne uplati ukupan iznos iz Ponude u naznačenom roku, smatrat će se da je odustao od narudžbe.

Ukoliko Kupac uplati iznos koji je drugačiji od ukupnog iznosa naznačenog u Ponudi, Prodavatelj će u dogovoru s Kupcem izvršiti povrat novca i storniranje njegove narudžbe ili preinačiti njegovu narudžbu u skladu s uplaćenim iznosom.

U slučaju da Kupac naruči i uplati robu, a istu odbije primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih troškova.

 

 

DOSTAVA

Naručene proizvode isporučit ćemo dostavnom službom GLS. Isporuku ćemo izvršiti u roku 1 do 3 radna dana od dana primitka uplate izvršene od strane Kupca, a po našoj Ponudi.

Isporuke na otoke i u manja mjesta vrši se sukladno utvrđenom rasporedu isporuke pošiljaka GLS-a.

Kupac od dostavene službe dobiva e-mail i SMS sa podacima o paketu i okvirnom vremenu dostave. Prvi sms i e-mail kupac dobiva u trenutku kada pripremimo paket, a drugi na sam dan dostave. U drugom sms-u/e-mailu kupac dobiva i kontakt broj dostavljača na terenu. Cca sat vremena prije dostave dostavljač poziva primatelja.

Usluga poziva i sms-a nije dostupna na područjima u kojima se dostavlja u suranji sa HP-om.

Dostava se uobičajeno vrši u vremenu od 08:00-16:00/17:00. Vrijeme dostave nije moguće birati, s obzirom da ovisi o rasporedu dostavne službe za određeno dostavno područje.

Moguće je da neki od naručenih proizvoda imaju produženi rok isporuke. Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljaka, ali bez naplate dodatne poštarine Kupcu.

 

Cijena dostave iznosi 5,00 eura, a za dostave izvan Republike Hrvatske obračunavaju se po cjeniku Hrvatske pošte i iznose 18,00 eura.

Primatelj je obvezan priopćiti točnu adresu svoje e-pošte radi pravodobnog slanja Ponude i informiranja o isporuci ili statusu pošiljke.

 

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je dostavio pošiljku, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Svi proizvodi koji se oštete u transportu, biti će Kupcu nadomješteni ispravnima o trošku Prodavatelja.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati dostavnicu, koju dostavna služba smatra potvrdom o preuzimanju.

 

Ukoliko naručeni proizvod nije na raspolaganju, Prodavatelj će Kupca putem e-pošte obavijestiti o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu.

Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe nakon što je ista uplaćena po Ponudi, ali proizvodi još nisu predani dostavnoj službi za isporuku, Prodavatelj će Kupcu vratiti uplaćeni novac.

 

 

NATURELLA KLUB

Naturella klub je dobrovoljni klub kupaca naših proizvoda. Svi članovi Naturella kluba imaju pravo neograničeno koristiti člansku promotivnu akciju 2+1 gratis na sve naše proizvode.

Članom Naturella kluba možete postati tako da prilikom Vaše narudžbe označite kućicu “Želim članstvo u Naturella klubu”.

U našoj klupskoj promotivnoj akciji 2+1 gratis, potrebno je putem web trgovine odabrati dva proizvoda koje želite naručiti, dok treći proizvod koji želite dobiti na poklon upisujete u posebnu kućicu na kraju obrasca s podacima za dostavu.

Odabrani poklon proizvod može biti iste ili niže cijene u odnosu na najskuplji naručeni proizvod, ali ne i skuplji od njega.

 

 

REKLAMACIJE

U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu, Kupac je dužan o istome obavijestiti Prodavatelja putem e-pošte u roku od dva dana od dana kad je otkrio nedostatak.

Prodavatelj će provjeriti postoje li opravdani razlozi za reklamaciju i o tome obavijestiti Kupca.

Povrat reklamirane robe organizira Prodavatelj putem dostavne službe koja je dostavila reklamirani proizvod i snosi troškove povrata.

 

 

PRIGOVORI

Svoje prigovore u smislu članka 10. Zakona o zaštiti potrošača pošaljite putem e-pošte na: info@naturella.hr